تاریخ : سه شنبه 2 آبان 1402
نویسنده : polad

 

قانون شماره 4: قانون 5 دقیقه! برای مثال، بعد از 3 ماه تمرین به مدت 10 دقیقه در روز (مجموعا 15 ساعت) انگیزه خود را از دست میدهند. چهارشنبه: بد نیست این روز در برنامهریزی برای یادگیری انگلیسی را به مهارتهای شنیداری بپردازید. اولین عاملی که مشخص میکند زمان لازم برای یادگیری زبان فرانسه چقدر است، هدف شما از یادگیری این زبان است. زبانی که شبیه انگلیسی است، آلمانی میباشد و ۳۰ هفته (۷۵۰ ساعت) زمان لازم دارد. Memrise یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است که بر روی حافظه و تکرار تمرکز دارد. شما میتوانید علاوه بر مطالعه کتابها و منابع مربوطه، برای افزایش دایره واژگان جمله بسازید، و در ساختار این جملهها روی گرامری که میخواهید یاد بگیرید تمرکز کنید. برای گسترش دایره لغات، حتما یک لغتنامه خوب تهیه کنید. جای دادن زمانی برای گسترش دایره لغات را نیز در برنامهریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی فراموش نکنید. تمرین و تکرار را فراموش نکنید. مهارت شنیداری را نیز نباید در برنامهریزی برای یادگیری انگلیسی فراموش کرد. مثلا افرادی که در طول هفته بیش از ۱ ساعت فرانسه نمیخوانند، نباید انتظار پیشرفت چشمگیری داشته باشند. یادگیری نباید یک تجربه کسلکننده از تمرینات یکنواخت باشد، همچنین نباید چیزی باشد که از آن بترسید یا از انجام آن سر باز بزنید.

با گذشت زمان و آشنایی با اصول گرامری، میتوانید سهم گرامر را در برنامهریزی برای یادگیری زبان در منزل کاهش دهید و تمرینات مهارت شنیداری را جایگزین آن کنید (یادگیری واژه را همچنان ادامه دهید). به فایلها گوش دهید، کلمات جدید را یادداشت کنید، بارها به آنها گوش دهید و جملات را تکرار کنید تا ساختارهای کلامی در ذهنتان شکل بگیرد. کار کردن با این برنامه بسیار آسان است و حین یادگیری کلمهها میتوانید چندین بار به آنها گوش دهید. همچنین اگر روش درست این کار را بلد نباشید ممکن است زمان طلایی یادگیری را از دست بدهید. باید بدانید که اگر قصد دارید زبان فرانسه را با یک یا چند زبان دیگر همزمان بیاموزید، باید روشهای یادگیری همزمان چند زبان را بلد باشید تا ذهنتان دچار تداخل زبانی نشود. یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس یکی از روشهایی است که بخصوص در سالهای اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده و جالب اینجاست که بسیاری از افراد از این روش، جواب هم گرفتهاند. این برنامه ۲۵ موضوع گرامری، ۶۰۰ فعالیت تعاملی و هزاران سؤال شامل پر کردن جای خالی، چهارگزینهای و وصل کردن کلمات و جملات به هم را پوشش میدهد. یک معلم خوب می تواند به شما کمک کند که به سرعت دستور زبان جدید را درک کنید و کلمات را درست تلفظ کنید و همچنین، لهجه خود را بهبود بخشید.

تلفظ سخت کلمات و املای دشوار این زبان، شاید بعضیها را از یادگیری دلسرد کند. برای مثال، میتوانید کلمات لغتنامه شخصیتان را مرور کنید یا با دقت به آهنگهای انگلیسی زبان گوش دهید. به طور مثال، میتوانید بازیهایی که بر اساس تشخیص و جمعآوری اشیا هستند، را به زبان انگلیسی با کودکان انجام دهید و در هنگام بازی از عبارات و واژگان انگلیسی استفاده کنید. لیست لغات مورد نیاز درمورد موضوعت رو بنویس و کلمات و عبارات رو یاد بگیر. در این سطح زبانآموزان حروف الفبا، رنگها، اعداد و دیگر مفاهیم ساده را یاد میگیرند و میتوانند عبارات ساده را متوجه شوند و بهصورت دست و پا شکسته به زبان فرانسوی صحبت کنند. شاید بهخاطر دشوار بودن گرامر این زبان، برخی از فارسیزبانان فکر کنند یادگیری زبان روسی کاری نشدنی است و باید تمام عمر خود را برای یادگیری آن صرف کنند. دانستن انگیزه اصلیتان به شما کمک میکند از مسیر یادگیری منحرف نشوید و در تمام راه پر قدرت عمل کنید. یک هم تمرین برای خودتان انتخاب کنید. دوشنبه و سهشنبه: ممکن است در این روزها زمان زیادی برای مطالعه و تمرین نداشته باشید؛ اما باز هم میتوان از آنها در برنامهریزی برای یادگیری زبان استفاده کرد.

از سوی دیگر، اغلب مواقعی وجود دارد که خواندن چنین آهنگهایی باعث میشود حوصله فرد بیش از حد سر برود و در حین گوشدادن یا پخش آنها به راحتی خسته شود. فقط لازم به یاداوری است که آزمون تعیینسطح با هدف پیبردن به سطح معلومات زبانی شما انجام میشود و از این رو، بهتر است برای آن خود را آماده نکنید تا سطح واقعی شما را مشخص کند. فرد در این مرحله میتواند روانتر صحبت کند و با دیگران ارتباط برقرار کند. فرد در این مرحله میتواند درباره موضوعات ساده و آشنا مربوط به اطلاعات شخصی و خانوادگی، خرید، محیط زندگی صحبت کند و درباره موضوعات زندگی روزمره با دیگران به تبادل اطلاعات ساده بپردازد. زبانآموز در این مرحله قادر است متون سخت و تخصصی را بهصورت شفاف درک کند، درباره تواناییها و موقعیت خود بدون نیاز به فکر کردن صحبت کند، از زبان فرانسه در موقعیتهای کاری و دانشگاهی استفاده کند و متون منسجم و پر جزئیات درباره موضوعات پیچیده بنویسد. میتواند در موقعیتهای مختلف و درباره موضوعات مختلف بدون نیاز به فکر کردن اظهار نظر کند، پیام اصلی متنهای پیچیده درباره موضوعات مختلف از جمله موضوعات تخصصی مربوط به رشته خود را درک کند و متنهای واضح درباره موضوعات مختلف بنویسد و دیدگاه خود را درباره آنها ارائه دهد.

آیا شرکت در کلاس های فشرده به یادگیری هر چه سریع تر زبان انگلیسی کمک می کند؟ بهتر است بدانید که در این راه تنها نیستید و کتابهای آموزش زبان فرانسه انتشارات جنگل از ابتداییترین سطح تا پیشرفتهترین، در کنارتان هستند و به شما کمک میکنند فرانسه را خیلی سریع یاد بگیرید و در آزمون های زبان فرانسه با موفقیت شرکت کنید. برای مثال، میتوانید با دوستانتان به انگلیسی مکالمه کنید. توجه داشته باشید که این مهارت در نقشه راه یادگیری زبان انگلیسی مستقیما روی توانایی شما در مکالمه تاثیر خواهد گذاشت. شنبه: میتوانید اول هفته در نقشه راه یادگیری زبان انگلیسی را به حرف زدن روبروی آینه اختصاص دهید. بنابراین اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید و قصد دارید زبان اسپانیایی را بیاموزید، مطابق این برنامه به 575 تا 600 ساعت مطالعه نیاز دارید. از طرفی مدت زمان لازم برای یادگیری زبان فرانسه را در هر سطح، از مبتدی تا پیشرفته بررسی کردیم و گفتیم برای رسیدن به سطح A1 به حدود ۶۰ ساعت زمان و برای رسیدن به سطح C2 به حدود۸۹۰ ساعت زمان نیاز دارید که بسته به هدف شما از یادگیری زبان فرانسه، متفاوت خواهد بود. بگذارید اول ما بپرسیم که چقدر برای یادگیری زبان فرانسه مشتاق هستید؟

در ابتدا ببینید که از زبان انگلیسی چقدر میدانید. روال آموزشی در این DVD ها، یادگیری لغات و توانایی خواندن با ادای نام حرکات، اشیاء و افعال و نمایش نوشتاری آن و در ادامه فیلم کوتاهی درباره آن انجام میشود که در این روش تشویق کودک به تقلید و انجام رفتاری همسان و تکرار آن سبب یادگیری سریع کلمات هدف خواهد شد. همچنین با اولین ثبت نام تا انتهای این مسیر، شما میتوانید از پشتیبانی و حمایت کارشناسان ما بهره برده و همگام با مسیر خود، آنها را در کنار خود داشته باشید. پس از انتخاب کلید ارسال، نام کاربری و رمز عبور به آدرس ایمیل شما ارسال میشود و همان لحظه میتوانید برای تکمیل پروفایل خود اقدام کنید. درهرصورت باید بدانید که اگر قصد پذیرش در دانشگاههای معتبر زبان فرانسه را داشته باشید یا برای اهداف تجاری شروع به یادگیری این زبان شیرین کردهاید، باید مدت زمان بیشتری را صرف یادگیری کنید. مثلا شاید برای یک موقعیت شغلی بهتر یا پذیرش در یک دانشگاه رایگان در کشور فرانسه، در راه یادگیری قدم گذاشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم انگیزهتان از یادگیری زبان فرانسه را روی کاغذ بنویسید و در جایی که جلوی چشمتان باشد نصب کنید.

پس شما هم اگر جز دسته افرادی هستید که برای یادگیری آواهای شیرین فرانسوی صبر ندارند، آستین بالا بزنید و از همین امروز یادگیری زبان شعر و ادبیات را شروع کنید. ۱- یک جلسه سه ساعته زبان کرهای در هفته به مدت ۸ هفته، به علاوه یک تکلیف در خانه هفتگی (۱ساعته) به اضافه تمرین مستقل از هر نوع (۲ ساعته) که می شود ۳ دوره در سال. و آنها به طور کلی، به سه گروه تقسیم میشوند (حال، گذشته و آینده). شما باید کلمات جدید را در قالب مثال نیز مطالعه کنید و آنها را هنگام نوشتن یا صحبت کردن در برنامهریزی روتین نیز بهکار ببرید. البته اگر زبان مادری شما فارسی بوده و میخواهید زبان فرانسه را بهعنوان دومین زبان یاد بگیرید، زمان بیشتری را باید صرف کنید. طیف وسیعی از موضوعات گوناگون، متون دقیق و خاص خلق کنند، دیدگاه خود را درباره موضوع مربوطه ارائه دهند و مزایا و معایب آن را بررسی کنند.

این گونه افراد با میزان تسلط خود میتوانند جای خالی کلماتی که در جملات نمیشنوند را پر کنند. در راه آموزش زبان فرانسه، حتما از کتابهایی استفاده کنید که معتبر باشند و همزمان دانش گرامری و لغت شما را تقویت کنند. اما قبل از اینکه بتوانید از این منابع به اندازه کافی بهره ببرید، لازم است اطلاعاتی درباره مهارتهای زبانی کسب کنید. در حقیقت شما باید خارج از منطقه راحتی خود خارج شوید اما باید به اندازه کافی زبان بدانید تا بتوانید مطالب را درک و تفسیر کنید. در حقیقت آسانترین راه یادگیری زبان انگلیسی متشکل از چند عمل متفاوت است که اگر زبان آموزان به انجام و تداوم آنها پایبند باشند میتوانند در مدت زمان کمتر و با کیفیت بهتری زبان انگلیسی را یاد بگیرند. ترجمه آنها نیز در این اپلیکیشن لحاظ شده است. فعالیتهای او در زمینه تدریس، ترجمه و تولید محتوای انگلیسی بوده است و در حال حاضر با «مجله فرادرس» همکاری میکند. اغلب زبانآموزان برای تولید جملهها و استفاده از آنها در زمان مکالمه یا نوشتن یک مطلب، یک فرایند ترجمه را پشت سر میگذارند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آیلتس لطفا از سایت ما دیدن کنید.




|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید