تاریخ : چهار شنبه 16 اسفند 1402
نویسنده : polad


شلنگ کارواش یکی از مهم ترین قسمت های شستشوی آب است که برای ایجاد سطوح تمیز و بدون آلودگی استفاده می شود. این شیلنگ ها باید از مواد مناسب ساخته شده و در برابر عوامل محیطی مقاوم باشند. با توجه به اینکه آب با فشار زیاد از میان این شیلنگ ها عبور می کند، باید در برابر سایش مقاوم باشند تا به سرعت از هم نپاشد و پوسیدگی ساختار آنها را از بین ببرد. با توجه به اینکه شلنگ کارواش صنعتی یکی از مهم ترین اقلام مورد نیاز برای کارکرد واتر جت می باشد، در هنگام خرید باید به نکات مهم توجه کرد.

اجزای مهم در ساخت شیلنگ کارواش

هنگام ساخت یا خرید شلنگ دستشویی موارد زیادی مطرح می شود و هر یک از این موارد مهم هستند و باید در هنگام ساخت شیلنگ سفارشی مورد توجه قرار گیرند.

طول شلنگ

یکی از مهم ترین مواردی که در ساخت و خرید شیلنگ کارواش باید به آن توجه کرد، طول شلنگ آن است. توجه داشته باشید که طول شیلنگ نباید کوتاه باشد و اگر شلنگ کمتر از یک متر است از خرید آن خودداری کنید. البته شایان ذکر است که طول شلنگ به شرایط محیطی نیز بستگی دارد.

اتصالات شیلنگ

اگر به دو سر شلنگ کارواش نگاه کنید، می بینید که در دو سر آن اتصالاتی وجود دارد که یکی به دستگاه و دیگری به تفنگی متصل است که آب را با فشار زیاد به سطح پمپ می کند. با توجه به این موارد باید کانکتورها را بررسی کنید و در زمان خرید مشخصات آنها را بررسی کنید. گاهی اوقات این اتصالات مناسب نیستند و به دستگاه یا تفنگ وصل نمی شوند. گاهی اوقات این اتصال به درستی انجام نمی شود و باعث نشتی آب می شود.

منظور از جوراب چیست؟ https://techna.news/article-news-ts-14021213-663421.html

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای کسانی که به دنبال خرید شلنگ کارواش هستند، جنس شلنگ آن است. بهتر است بدانید که مواد شیلنگ یکی از مهم ترین اجزایی است که هرگز نباید نادیده گرفته شود. این شیلنگ معمولا از پلی اورتان ساخته می شود. پلی اورتان یکی از مواد پلاستیکی پایدار است که در برابر سایش بسیار مقاوم بوده و ساختار آن مشکلی ایجاد نمی کند. علاوه بر این، این شیلنگ ها بسیار انعطاف پذیر هستند.

یکی دیگر از مواد مورد استفاده در ساخت لوله های کارواش PVC است. خواص مکانیکی PVC که در برابر عوامل محیطی از جمله سایش مقاوم است، عالی است و مواد در برابر سایش و پارگی مقاوم است. اما PVC خاصیت ارتجاعی کمی دارد که دو مشکل ایجاد می کند. اول از همه، پی وی سی لوله را کمی سنگین می کند که حمل و نقل آن را دشوار می کند. دوم، عدم انعطاف پذیری، شکل دهی و شکل دهی را کمی دشوارتر می کند.

کارواش صنعتی در کجا استفاده می شود؟

تا به حال در مورد شیلنگ های کار صحبت کرده ایم. بهتر است همین الان نگاهی به عملکرد کارواش صنعتی بیندازید. همانطور که می دانید کارواش های صنعتی در صنایع مختلفی کاربرد دارند. این صنایع عبارتند از:

صنعت خودرو: کارواش های صنعتی برای شستشو و نظافت وسایل نقلیه استفاده می شود. این صنعت شامل تولید خودروهای سواری، وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون و اتوبوس، ماشین آلات سنگین و صنایع وابسته مانند قطعات یدکی می باشد.

خطوط هوایی: در خطوط هوایی از ماشین لباسشویی برای شستشوی قسمت های مختلف هواپیما استفاده می شود. این قسمت شامل بدنه، پنجره ها، موتور و سایر قطعات می باشد. برای شستشوی خودرو می توانید تمامی آلودگی ها را از بین ببرید و شرایط مناسب را ایجاد کنید.

بخش حمل و نقل: در بخش حمل و نقل مانند زمینی، دریایی، ریلی و غیره، کارواش های صنعتی به نظافت وسایل نقلیه و فراهم کردن بسترهای تمیز برای مسافران کمک می کنند.

صنعت کشاورزی: ​​در برخی از بخش های صنعت کشاورزی مانند تجهیزات کشاورزی، ماشین آلات بزرگ مانند تراکتور و بیل مکانیکی، ماشین های لباسشویی صنعتی برای شستشو و نظافت این تجهیزات استفاده می شود.

صنعت نفت و گاز: در صنعت نفت و گاز از کارواش های صنعتی برای شستشو و نظافت تجهیزات و ابزارهای مورد استفاده در صنعت اعم از لوله ها، تانکرها و دکل های حفاری استفاده می شود.

معدن: در برخی مناطق معدنی از کارواش های صنعتی برای شستشو و تمیز کردن ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده در معدن استفاده می شود.

صنعت فولاد: در صنعت فولاد از تأسیسات کارواش صنعتی برای شستشو و تمیز کردن قطعات و تجهیزات مورد استفاده در فرآیندهای تولید فولاد استفاده می شود.

صنعت الکترونیک: در صنعت الکترونیک از کارواش های صنعتی برای شستشو و تمیز کردن قطعات الکترونیکی مانند مدارهای چاپی، قطعات حساس الکترونیکی و تجهیزات استفاده می شود.

برای خرید شیلنگ کارواش صنعتی به کجا مراجعه کنیم؟

تا به حال سعی کرده ایم اطلاعات کاملی در مورد انواع ماشین لباسشویی خانگی مورد استفاده در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که می بینید، این شیلنگ باید طول مناسبی داشته باشد و مواد استفاده شده در ساخت آن نقش عمده ای در عملکرد شلنگ دارد. برای خرید این خانه ها باید به یک شرکت معتبر مراجعه کنید. اگر به دنبال شرکتی مطمئن برای خرید چنین تجهیزاتی هستید می توانید به بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید. این تجارت قطعات با کیفیت بالایی دارد و همه چیز را با گارانتی به فروش می رساند. علاوه بر این می توانید در هنگام خرید با کارشناسان مشورت کرده و از خدمات آن ها بهره مند شوید.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ : پنج شنبه 3 اسفند 1402
نویسنده : polad

متن آهنگ علی زند وکیلی شهزاده رویا

دیدم تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرین کمر!♫!
نشسته بر اسب سفید میومد از کوه و کمر!♫!
میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!
میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!
کاشکی دلم رسوا بشه دریا بشه این دو چشم پر آبم!♫!
روزی که بختم وا بشه پیدا میشه اون که اومد تو خوابم!♫!
شهزاده رویای من شاید تویی!♫!

 

اون کس که شب در خواب من آید تویی تو!♫!
از خواب شیرین ناگه پریدم او را ندیدم دیگر کنارم به خدا!♫!
جانم رسیده از غصه بر لب هر روز و هر شب در انتظارم به خدا!♫!
دیدم تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرین کمر!♫!
نشسته بر اسب سفید میومد از کوه و کمر!♫!
میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!
میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!

 

آهنگ علی زند وکیلی + راغب + شهاب حسینی + خواننده اصلی به نام «شهزاده رویای من»


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ : چهار شنبه 2 اسفند 1402
نویسنده : polad


احتمالاً با عباراتی مانند ((قبلاً موهایتان را کجا کوتاه کرده اید؟)) یا ((اگر بیشتر از این کوتاه کنم بدتر می شود)) برخورد کرده اید. برخی از آرایشگران از این عبارت برای توجیه کار ناموفق استفاده می کنند تا خود را آزاد کنند. اما آرایشگر در این ماجرا مقصر نیست. شما به عنوان یک مشتری باید بدانید که یک آرایشگاه خوب چه ویژگی هایی دارد و با دانستن این ویژگی ها چگونه می توانید بهترین سالن زیبایی تهران را پیدا کنید.


در زیر نکات مهم برای انتخاب سالن زیبایی مناسب را به شما می گوییم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

ویژگی های یک آرایشگاه خوب

محیط آرایشگاه

تمیزی و بهداشت محیط آرایشگاه یکی از مواردی است که باید بررسی کنید. اصلاح و آرایش به جای کار آرایشی و بهداشتی محسوب می شود. شرایط مناسب و بهداشتی و آرایشگر مجرب از مواردی است که در انتخاب اسپا باید به آن توجه کرد.

قیمت و هزینه خدمات

بررسی قیمت خدمات بر اساس کیفیت کار یکی از مواردی است که در انتخاب یک آرایشگاه خوب باید به آن توجه کرد. منطقی است که آرایشگاه ها نسبت به کیفیت خدمات و تجهیزاتی که استفاده می کنند هزینه های بالاتری داشته باشند. اما مراقب باشید که تصمیم در اینجا بر اساس مقدار پولی است که برای آسایشگاه در نظر گرفته اید. بنابراین بهترین انتخاب باید شامل بهترین کیفیت با بهترین و مناسب ترین قیمت باشد.

خدمات مختلف

در انتخاب دکوراسیون به خصوص در فضاهای زنانه نیز باید به این فاکتور مهم توجه کرد. شما باید آرایشگاهی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد و بتواند با ارائه خدمات متنوع این نیازها را برطرف کند.

یک آرایشگاه خوب و حرفه ای می تواند خدمات مختلفی مانند پدیکور، مانیکور، ناخن، مراقبت از پوست و غیره را ارائه دهد. وجود این خدمات متفاوت به شما این اطمینان را می دهد که در یک کلینیک با کیفیت بالا با کادری حرفه ای هستید.

رضایت مشتری قبلی

همه موارد فوق تا زمانی قابل قبول است که مشتریان شما را راضی کند. در انتخاب خود حتما باید این نکته بسیار مهم را در نظر بگیرید: «آیا مشتریان قبلی سالن زیبایی از خدمات و هزینه های این سالن زیبایی راضی هستند یا خیر؟

البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که افراد گاهی اوقات علاقه شخصی را در نظرات خود لحاظ می کنند. به همین دلیل برای انتخاب یک دلال خوب نباید به نظر یک نفر بسنده کرد و از افراد بیشتری نظر خواست.

انتخاب مدل مو بر اساس نیازها و علایق شماست. بنابراین، اگر به دنبال خدمات ساده هستید، نیازی به سختگیری با این ویژگی ها نیست. اما اگر می خواهید از خدمات ویژه ای بهره مند شوید و هزینه آن ها نیز برایتان مهم است، حتما باید به سالن هایی مراجعه کنید که کارکردهای ذکر شده را دارند.

بهترین آرایشگاه را انتخاب کنید

تنها راهی که به شما پیشنهاد می شود، با توجه به کارکردهایی که نیاز دارید، می توانید در مدت زمان کوتاهی بهترین انتخاب را داشته باشید، نوبت دهی آنلاین در آرایشگاه و سالن زیبایی است. با ثبت نام در سامانه رزرواسیون آنلاین آرایشگاه موکت می توانید به مجموعه ای از آرایشگاه ها و عکس های سالن ها، قیمت خدمات و همچنین نظرات واقعی کاربران دسترسی داشته باشید و انتخابی مطمئن و مطمئن داشته باشید.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید